Digitális történetek, kicsit másként.

Hogyan nyúlja le a Facebook a Snapchatet?

Megmutatjuk egy elég beszédes infografikán!

2017. április 04. - digitalstoryteller

fb_snapchat_header2.jpg

Újabb Snapchat funkciót nyúlt le a Facebook – olvashatjuk kb. hetente, de tényleg ennyire súlyos a helyzet? Igen, eléggé, és meg is mutatjuk, mennyi idő alatt másolta le a Snapchat legfontosabb funkcióit az FB!

A Facebook még 2013-ban próbálta meg felvásárolni a Snapchatet 3 milliárd dollárért, de Evan Spiegel nemet mondott. Akkor sokan őrültnek nézték a Snapchat alapítót, de végül neki lett igaza: idén márciusban cégét tízszer ennyire értékelték, amikor tőzsdére ment.

De a Facebook sem hagyta annyiban a dolgot: folyamatosan nyúlják le a Snapchat jellegzetes funkcióit. Általában először az (1 milliárdért megvett) Instagramon és/vagy a Messengeren tesztelik az dolgokat, de ha van siker, akkor az új feature-ök rövidesen bekerülnek a core appba is. Valahogy így:

fb_snapchat_graph_3.png

Jól látszik, hogy a My Story, az eltűnő privát üzenetek és a filterek is át lettek véve. Sőt, a My Story már be is került a Facebook appba is. Egyetlen dolog hiányzik csak (ki tudja, meddig): a Discover, azaz a Snapchat exkluzív, márkák/celebek számára kialakított, ellenőrzött funkciója. De így is jól látszik: amit a Snapchat évek alatt talált ki, azt a Facebook lemásolta nem egészen egy év alatt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://thedigitalstories.blog.hu/api/trackback/id/tr2912400151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása